יום חמישי, 8 בפברואר 2018

מיכל גבע, ללא כותרת, 2008, אקריליק על בד, 130X180 סמ'

נאחז בסבך
שלג? כותנה?

אני משליכה על הדימוי הזה את ציורי הנוף שלי.  ציורי הנוף הדמיוניים, אלה שציירתי מזכרונות של בוסטון הקרה. והיתה לי גם סדרה של ציורי כותנה. בשני המקרים - הלבן העסיק אותי. הדימוי הלבן על הבד הלבן.

הענפים הערומים כולאים בתוכם את הגוש הלבן. הכפור. מרחוק כתמי תכלת לבנים ואפורים - ספק שמים ספק מים.

זהו ציור מימי, אקוורלי שנעשה בצבעי אקריליק.

אני קוראת את הציור, כפי שנהוג לקרוא ציור, משמאל לימין. בצד שמאל הנושא, הדימוי הראשי. בצד ימין - השקט שלו. אני קוראת את הציור הזה כמו שיר. אנך של אנחה (אפרת מישורי).

לא ראיתי אותו במציאות, אני סקרנית.

כמה דק הצבע?
כמה זורמות משיכות המכחול?

מיכל גבע סיימה תואר שני בבית הספר לאמנות חזותית בניו יורק, שם היא מתגוררת ועובדת בימים אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה